
![Motor fara anexe Opel Astra G [1998 - 2009] wagon 5-usi 1.7 DTi MT (75 hp) Cod motor: Y17DT](https://www.pieseauto.ro/poze/motor-fara-anexe-opel-astra-g-1998-2009-wagon-5/motor-fara-anexe-opel-astra-g-1998-2009-wagon-5-b99201040d03906b694-0-0-0-0-0.jpg)
Motor fara anexe Opel Astra G [1998 - 2009] wagon 5-usi 1.7 DTi MT (75 hp) Cod motor: Y17DT
![Motor fara anexe COD Y17DT Opel Astra G [1998 - 2009] wagon 5-usi 1.7 DTi MT (75 hp)](https://www.pieseauto.ro/poze/motor-fara-anexe-cod-y17dt-opel-astra-g-1998-2009/motor-fara-anexe-cod-y17dt-opel-astra-g-1998-2009-5cab51084e7008934f1-0-0-0-0-0.jpg)
Motor fara anexe COD Y17DT Opel Astra G [1998 - 2009] wagon 5-usi 1.7 DTi MT (75 hp)

Motor complet Opel Astra G, Corsa C, Combo, Meriva 1.7 dti isuzu, 55 KW 75 CP, , an fabricatie 2003 - COD motor Y17DT

MOTOR COMPLET FARA ANEXE OPEL ASTRA G 1.7 DTI Y17DT 55KW 75CP FAB. 1998 - 2005 ⭐⭐⭐⭐⭐
![Motor fara anexe LR6 Y17DT 1.7 DTI Opel Astra G [1998 - 2009] Hatchback 5-usi 1.7 DTi MT (75 hp)](https://www.pieseauto.ro/poze/motor-fara-anexe-lr6-y17dt-1-7-dti-opel-astra-g/motor-fara-anexe-lr6-y17dt-1-7-dti-opel-astra-g-409571094232d85ee37-0-0-0-0-0.jpg)

Despre motorul 1.7 DTI de Opel Astra G
Opel Astra G a fost lansat pe piata in anul 1998 si a fost disponibil ca un hatchback cu trei sau cinci usi, berlina cu patru usi si breack cu cinci usi. In anul 2000 au fost lansate doua versiuni speciale, Astra Coupe si Astra Cabrio, ambele caroserii proiectate de cunoscutul designer Bertone.
Printre cele mai populare motorizari diesel enumeram: 1.7 DTI si 2.0 DTI, ambele propulsoare produse pana în anul 2004. Versiunile de propulsor diesel au fost indragite de romani datorita consumului mic de carburant si a costurilor de intretinere mici. Mentionam celebrul Y17DT cu o putere de 75 de cai, considerat cel mai fiabil motor diesel al constructorului de automobile Opel, parte a concernului General Motors.
Propulsorul Y17DT dezvolta un cuplu maxim de 165 Nm inca de la 1800 de rotatii, datorita unui turbocompresor facut in colaborare cu gigantul nipon din industria automobilelor, pe numele lui, Mitsubishi. O parte din electronica acestui propulsor de 1700 cm3 este fabricata de Hitachi, un alt lider în piata din Japonia. Consumul de carburant pentru motorizarile 1.7 DTI cod motor Y17DT in regim extraurban este de 4 L si 6.1 L urban.