Dezmembrez BMW 525 TDS E34
Dezmembrez BMW E34
TIPUL | BMW |
---|---|
MODELUL | 525 TDS E34 |
AN FABRICATIE | 1995 |
MOTOR | 2.5 TDS |
TIP MOTOR | M51 D25 / 105 kw - 143 CP |
DOTARI/DESPRE | Masina se prezinta intr-o stare foarte buna, fara rugina, are totul functional, clima, geamuri electrice, oglinzi electrice etc. Motorul merge in stare perfecta, distributie schimbata acum 20.000 km, pompa de injectie in stare foarte buna, totul impecabil. |
Firma noastra mai ofera piese pentru toate tipurile de masini. Ne puteti gasi in Ramnicu Valcea (pe centura orasului in localitatea Goranu) sau in comuna Budesti, Racovita intre reprezentantele Mercedes si Opel.
Trimitem piese in toata tara, prin Fan Curier, cu ramburs!
Despre TRANSPORT
PRETUL TRANSPORTULUI ESTE VARIABIL, IN FUNCTIE DE GREUTATEA PIESELOR, PORNESTE DE LA 22 LEI SI SE ADAUGA CATE 1 LEU PENTRU FIECARE KILOGRAM. TRANSPORTUL SE FACE DOAR PRIN FAN CURIER!
Unele produse mai pot fi transportate in plicuri de Fan Curier, care sunt destul de mari, iar pentru acestea transportul este 20 lei.
Despre PLATA
Plata se face la primirea produsului, RAMBURS, iar pentru unele piese o parte din suma se poate cere si in avans (ex.: motor, jante, piese grele) pentru a acoperi costul transportului in cazul in care nu se ridica produsul.
PRETUL AFISAT ESTE FICTIV, PENTRU DETALII/DISPONIBILITATE/ PRETURI DESPRE PIESE FOLOSITI FORUMUL!
Oferim factura pentru toate piesele comandate, preturile date includ TVA, iar garantie se acorda NUMAI pentru unele produse, va rugam intrebati pe forum pentru acele piese care intra in garantie.
Fiti foarte atenti cand plasati o comanda deoarece produsul se returneaza doar daca este greseala noastra sau piesa are o problema. Nu ne asumam riscul pentru piesele comandate gresit.
"Firma noastra are o experienta de peste 13 ani in domeniul dezmembrarilor auto, acoperind majoritatea marcilor de masini, detinem un stoc de peste 100 masini. Putem oferi montaj la orice piesa, avem service autorizat si mecanici calificati."
- Livrare și plată
- Garanție: DA
- Retur: DA
- Ridicare de la sediu
- Curier, cost estimativ livrare: 30 de lei
Timp necesar pentru procesarea comenzii: 1 zi.
Metode de plată: Ramburs, Direct la vânzător, Transfer Bancar
Tarife standard pentru expedierea coletelor:
Transportul se face prin GLS CURIER / FAN CURIER / DPD CURIER / Dragon Star CURIER, coletul ajunge în mod normal într-o zi lucrătoare la dvs acasă.
În caz de retur, dacă transportul a fost facturat sau plătit de vânzător, la returnarea banilor acesta se va scadea din suma returnată.
Plata se face RAMBURS, la sosirea coletului.
Folosim CONT COLECTOR pentru a evita costuri suplimentare din partea dvs.
Este posibila și predare personala la punctul de lucru al firmei noastre.
Costul transportului este în funcție de greutatea piesei. Pornește de la 30 lei pentru coletele de 1 KG, iar pentru fiecare KG în plus se adaugă 1 leu.
Costul transportului va fi plătit inițial de vânzător și va fi adăugat pe factura, iar cumpărătorul va plăti la curier contravaloarea piesei + contravaloarea transportului.
Se acordă 12 luni garanţie de conformitate.
Condiții generale de garanție:
Termen garanţie: 30 zile în conformitate cu legislaţia României (Legea 449/2003, OUG 140/2021, OUG 58/2022) şi a Uniunii Europene.
Legislația completă o puteți găsi pe site-ul Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorului (ANPC): www.anpc.ro/legislatie-generala
În cazul în care piesa nu este în stare de funcţionare conformă, vânzătorul îşi rezervă dreptul de a o schimba, iar dacă acest lucru nu este posibil, va restitui contravaloarea. Nu ne asumăm răspunderea pentru piesele comandate greşit ori defectul maşinii nu îl reprezintă piesa comandă, în acest caz piesele neputând fi returnate.
Piesa se poate returna în primele 14 zile de la primirea ei.
Cumpărătorul va suporta costul transportului de retur.
Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanța Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile
consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, aveți dreptul de a vă retrage din
contractele încheiate la distanță, fără a preciza motivele.
Perioada de retragere expiră după 14 zile de la data la care intrați dumneavoastră sau o parte
terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor / a
ultimului produs.
Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declarație neechivocă transmisă prin e-mail. În acest scop puteți folosi modelul de retragere de aici; folosirea lui nu este însă obligatorie.
Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteți comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.
Dacă vă retrageți, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră, inclusiv costurile livrării, cu excepția costurilor suplimentare determinate de faptul că ați ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeași modalitate de plată ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care v-ați exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.
Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau până la momentul la care ne-ați furnizat dovada că ați trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată.
Expediați produsele sau înmânați-le direct nouă, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ați comunicat retragerea. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.
Va trebui să suportați costul direct al returnării produselor.
Sunteți responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării produselor.
Produse comercializate de SC DEZMEMBRARI VALCEA SRL.
Operatorii noștri vă vor oferi suport în alegerea modalității de returnare și vă vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.
Informaţii adiţionale pentru politica de retur:
Termen garanţie: 30 zile în conformitate cu legislaţia României (Legea 449/2003, OUG 140/2021, OUG 58/2022 ș.a.) şi a Uniunii Europene.
Legislația completă o puteți găsi pe site-ul Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorului (ANPC): www.anpc.ro/legislatie-generala
www.anpc.ro/produse-nealimentare
www.anpc.ro/regulamente-europene
www.eccromania.ro - Centrul European al Consumatorilor din România
În cazul în care piesa nu este în stare de funcţionare conformă, vânzătorul îşi rezervă dreptul de a o schimba, iar dacă acest lucru nu este posibil, va restitui contravaloarea. Nu ne asumăm răspunderea pentru piesele comandate greşit ori defectul maşinii nu îl reprezintă piesa comandă, în acest caz piesele neputând fi returnate.
Pentru piesele tăiate/decupate din caroserii, NU SE POATE FACE RETUR.
RETUR - 14 ZILE CALENDARISTICE DE LA PRIMIREA COLETULUI (OUG 34/2014)
Garanția nu acoperă costurile de manoperă sau materialele necesare pentru demontarea și remontarea pieselor sau orice alte costuri auxiliare.
Costul transportului produselor retunate va fi suportat de către cumpărător. Doar dacă defectul/greşeala este din cauza vânzătorului costurile de transport vor fi suportate de acesta.
În caz de retur, dacă transportul a fost facturat sau plătit de vânzător, la returnarea banilor acesta se va scadea din suma returnată.
Pentru returul unui produs comandat de la SC DEZMEMBRĂRI VÂLCEA SRL trebuie să ne anunțați în prealabil, după urmați una din cele 2 modalități de retur:
1. Piesa va fi livrată fără ramburs, urmând a se inspecta când ajunge la noi, iar banii vor fi virați în contul clientului (recomandată din cauza costurilor reduse de retur și de timpul scurt al returnării banilor);
2. Piesa va fi livrată cu ramburs, dar oblingatoriu cu opțiunea “verificare colet” pentru a fi inspectată starea ei la primire, iar dacă totul corespunde, banii vor fi predați curierului.
Expeditorul este răspunzător pentru ambalarea corectă a produsului și livrarea în siguranță prin curier.
Piesele returnate în garanție vor fi trimise însoţite de urmatoarele documente:
• Dovada montării piesei într-un service autorizat RAR (intrare service);
Nu se accepta retur pentru:
• Produsele montate în service neautorizat RAR;
• Produsele care prezintă urme de lovituri, zgârieturi, îndoituri, deformări, dezasamblări, sigilii rupte;
• Piesa s-a defectat datorită montajului incorect sau datorită montării împreună cu piese conexe uzate, defecte, modificate;
• Piesa a fost aleasă greşit sau a fost utilizată pentru alt scop;
Tu alegi prețul!