E39
1
E46
4
E60
3
E81
7
E87
9
E90
4
E91
1
E92
2
F10
8
F11
1
F20
11
F21
5
F30
9
F32
2
F33
1
F40
1
F45
1
G20
3
G26
1
G30
2
G31
1
X1
5
X1 F48
1
X2 F39
1
X3 E83
2
X3 F25
3
X5 E53
1
X5 G05
1
X6 E71
1
X6 G06
1
X7 G07
1
vezi toate [+]
Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
Te-ar mai putea interesa şi ...


![Compresor clima Bmw 1 (F20, F21) [Fabr 2011-2017] GE447260-4710 2.0 N47D 135KW / 184CP](https://www.pieseauto.ro/poze/compresor-clima-bmw-1-f20-f21-fabr-2011-2017/compresor-clima-bmw-1-f20-f21-fabr-2011-2017-6dce510ba1ab68eef1b-0-0-0-0-0.jpg)
559 lei
Dezmembraru
3002
![Compresor clima Bmw 5 (E60) [Fabr 2004-2010] GE447260-1571 3.0 NX51145KW / 197CP](https://www.pieseauto.ro/poze/compresor-clima-bmw-5-e60-fabr-2004-2010-ge447260/compresor-clima-bmw-5-e60-fabr-2004-2010-ge447260-e906810b030e2850b15-0-0-0-0-0.jpg)
489 lei
Dezmembraru
3002
![Compresor clima Bmw 3 Touring (E91) [Fabr 2005-2011] 447260-1851 2.0 N47130KW / 177CP](https://www.pieseauto.ro/poze/compresor-clima-bmw-3-touring-e91-fabr-2005-2011/compresor-clima-bmw-3-touring-e91-fabr-2005-2011-6d0f110b033170db0a4-0-0-0-0-0.jpg)
Compresor clima Bmw 3 Touring (E91) [Fabr 2005-2011] 447260-1851 2.0 N47130KW / 177CP
519 lei
Dezmembraru
3002
![Compresor clima Bmw 1 (E81, E87) [Fabr 2004-2010] 447260-1851 2.0 N47130KW / 177CP](https://www.pieseauto.ro/poze/compresor-clima-bmw-1-e81-e87-fabr-2004-2010/compresor-clima-bmw-1-e81-e87-fabr-2004-2010-eff3610b0333e0d0edb-0-0-0-0-0.jpg)
519 lei
Dezmembraru
3002
![Compresor clima Bmw 5 (E60) [Fabr 2004-2010] 447260-1851 2.0 N47130KW / 177CP](https://www.pieseauto.ro/poze/compresor-clima-bmw-5-e60-fabr-2004-2010-447260/compresor-clima-bmw-5-e60-fabr-2004-2010-447260-eff3610b0333e0d0edb-0-0-0-0-0.jpg)
519 lei
Dezmembraru
3002
Piese auto din categoria
Compresor AC
BMW
Vaslui.Compresorul de aer conditionat este unul din componentele sistemului de AC. Compresorul este angrenat de motor prin intermediul unei curele. Acesta are ca scop punerea in miscare a gazului freon prin instalatie, astfel incat sa devina gazos si sa poata raci aerul din aeroterma. Compresul functioneaza cu un ambreiaj, de aceea este bine sa dam drumul la AC numai cand motorul merge la relanti, pentru a nu strica fulia compresorului.