Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
Opţiuni
Te-ar mai putea interesa şi ...


584 lei
TopTechAuto
2520
![Ax cu came # Audi A2 1.4 [8z0] tdi motorina 90cp/66kw ATL 2003 2004 2005 # C313 # FAI AUTOPARTS](https://www.pieseauto.ro/poze/ax-cu-came-audi-a2-1-4-8z0-tdi-motorina-90cp-66kw/ax-cu-came-audi-a2-1-4-8z0-tdi-motorina-90cp-66kw-8f4ce1021dc880dc378-0-0-0-0-0.jpg)
733 lei
Comnico
5200

Ax cu came Partea de evacuare (50006155 KOLBENSCHMIDT) AUDI,SEAT,SKODA,VW
632 lei
PieseAutoSuceava
6864

Set ax cu came SEAT AROSA (6H), VW LUPO (6X1, 6E1), AUDI A2 (8Z0) - CAMPRO CP60288
2738 lei
Pieseautodetop
3540

300 lei
Acm_auto
1816

AX CU CULBUTORII OCTAVIA TOURAN PASSAT B6 CADDY GOLF 5 JETTA AUDI A3 A6 A6 140CP 170CP BRE BMN BKP Chiulasa
300 lei
Acm_auto
1816

471 lei
TopTechAuto
2520

Ax cu came AUDI A2; SEAT CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II, IBIZA III, INCA, LEON, TOLEDO II; SKODA FABIA I; VW
760 lei
PieseAutoSuceava
6864

760 lei
PieseAutoSuceava
6864

1683 lei
Pieseautodetop
3540
![Ax cu came # Audi A2 1.4 [8z0] tdi motorina 75cp/55kw AMF; BHC 2000 2001 2002 2003 2004 2005 # CM05 2124 # FRECCIA](https://www.pieseauto.ro/images/default/icon_no_photo_196x146.png)
791 lei
Comnico
5200
![Ax cu came # Audi A2 1.4 [8z0] tdi motorina 90cp/66kw ATL 2003 2004 2005 # CM05 2124 # FRECCIA](https://www.pieseauto.ro/images/default/icon_no_photo_196x146.png)
791 lei
Comnico
5200

Ax cu came VW POLO limuzina (6KV2), SEAT INCA (6K9), SKODA OCTAVIA (1U2) - KOLBENSCHMIDT 50006155
876 lei
Pieseautodetop
3540

762 lei
TopTechAuto
2520

Ax cu came MOTIVE T2615 model AUDI A2 (8Z0) AMF; BHC 1422cc 75cp 55kW 2000 2001 2002 2003 2004 2005
471 lei
TopTechAuto
2520

Ax cu came VW POLO limuzina (6KV2), SEAT INCA (6K9), VW POLO Variant (6KV5) - KOLBENSCHMIDT 50006156
876 lei
Pieseautodetop
3540

1097 lei
Pieseautodetop
3540
Piese auto din categoria
Axe came
Audi A2
.Axa cu came este o piesa metalica dintr-o bucata, foarte rezistenta la uzura, care are forma unui ax normal cu mai multi lobi metalici de-a lungul ei. Axa cu came are ca scop deschiderea valvelor de la cilindru, in functie de fiecare motor, astfel incat sa se faca succesiunea de aprindere / evacuare corect. Exista si motoare cu 2 axe cu came sau mai multe, in functie de tipul fiecaruia. Insa cel mai comun motor are o singura axa cu came, care de obicei nu trebuie inlocuita niciodata.